3/26/2018 07:18:00 PM

Trzy ulubione pomadki do ust na co dzień





Hej, hej!
dziś post o moich trzech ulubionych pomadkach, które noszę na zmianę. Pomyśleć, że kiedyś gdyby ktoś mi powiedział, że będę kochała produkty do ust szczerą miłością, to bym go wyśmiała... A dziś to one zdecydowanie przeważają w mojej toaletce! Pomalowane usta dopełniają mój makijaż, dodają odwagi, sprawiają, że staję się wyraźniejsza, są odzwierciedleniem mojego samopoczucia. Tak więc zapraszam Was do poznania mojej "topki". ;)



#1 Bourjois, don't pink of it

Czy jeszcze ktoś nie słyszał o tych pomadkach? Chociaż internet, aż huczy od opinii na ich temat, to jest to mój stosunkowo najnowszy nabytek. Zakupiłam ją w listopadzie i od tamtej pory kiedy nie mogę się zdecydować czym pomalować danego dnia usta sięgam zawsze po nią. Obawiam się wręcz, że w ciągu kilku tych miesięcy niedługo dobiję do dna, ale to jest mój pewniak i byłabym w stanie za nią zapłacić nawet tą regularną cenę.
Jest to bardzo ładny żywy ale delikatny róż. Wygląda na mnie jak moje lepsze usta i stapia się z nimi. Tego nie robi żadna inna moja pomadka. Ma delikatny zapach, który raczej nie powinien nikomu przeszkadzać. Mogłabym ją nosić na ustach codziennie i pomimo tego , że jest to produkt matowy, to jeszcze się jej nie zdarzyło żeby mnie wysuszyć. Ponadto jest bardzo trwała, po zastygnięciu nie odbija się na szklankach, nie zbiera się brzydko w załamaniach ust i jest niezwykle komfortowa. W związku z tym, że niedługo będą promocje -55% w Rossmannie, serdecznie Was zachęcam do przetestowania tego produktu. Ja na pewno kupię jedną na zapas.





#2 Hean, Amy

Kolejny świetny produkt, który kosztuje naprawdę niewiele! W przeciwieństwie do Bourjois już jest dla mnie odrobinę bardziej wysuszająca, ale ten kolor lekko przybrudzonego różu jest cudny. Ma bardzo dobre krycie i również nie zbiera się w rowkach na ustach. Po jedzeniu trzeba ją delikatnie poprawić, ale śmiało można dołożyć cienką warstwę i nie trzeba zmywać całości- nie spowoduje to, że zacznie odpadać z ust płatami i zrobią się dziury. Jedyne do czego się tu przyczepię to, że aplikator zbiera za dużo produktu, a stoper u mnie jest zbyt duży i nie pozbywa się nadmiaru. Ale być może to tylko felerna partia. :) Tak czy siak również gorąco polecam!






#3 Huda Beauty, Trophy Wife

Najdroższa w tym zestawieniu, ale czasem można dorwać w Sephorze jakiś zestaw miniaturek, który opłaca się kupić. Ja sama posiadam miniaturkę, ale polubiłam się z nią na tyle, że rozważam zakup innego pełnowymiarowego koloru pomadki. To co trzeba tu wyróżnić to zdecydowanie lekka i wodnista konsystencja, która jest praktycznie nieodczuwalna, a która daje maksymalne krycie. Żadnych prześwitów, żadnego ważenia się, żadnego dyskomfortu na ustach i żadnego wysuszenia. Przy takim kryciu ważne jest dla mnie by pomadka się równo zjadała i nie tworzyła brzydkiego konturu, a ta spełnia te wymagania bez problemu.Wpija się w usta i sprawia wrażenie wręcz niezniszczalnej. Bywają dni, że w ogóle nie trzeba jej poprawiać, jest tak trwała. Na jej temat poza ceną nie mogę powiedzieć nic złego! Opakowanie śliczne, stoper działa jak trzeba, aplikatorem jestem w stanie wymalować usta bez potrzeby korzystania z konturówki.


Od góry: Trophy Wife, Amy, Don't pink of it

To jest moja "święta trójca", z którą się nie rozstaję i nie boję się ich używać w dzień do pracy, bo wiem, że nie znikną z moich ust oraz im nie zaszkodzą wysuszając je na wiór. Oczywiście dbam odpowiednio o usta, aby zawsze matowa pomadka mogła na nich dobrze wyglądać.
Kto jeszcze tak kocha szminki, błyszczyki i pomadki? Jakie pomadki Wy lubicie?


4 komentarze:

  1. Kolory piękne, bardzo w moim stylu! Ale nie przepadam za pomadkami w płynie, wolę te tradycyjne w sztyfcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jaka jest Twoja ulubiona? Mi jest zawsze trochę ciężej rozprowadzać na ustach te w sztyfcie, ale może jeszcze nie znalazłam tej idealnej. :)

      Usuń
  2. Wszystkie znam, ale żadnej z nich nie używałam. Kolorki przepiękne! <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Blog Kosmetyczny , Blogger